Garantie en Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hiervan te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen naar info@jachtinstinct.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Over Vers Vlees Voeren
- Evolutietheorie
- Genetica
- De Hond en de wolf
- Taxonomie
- Vroege domesticatie
- Menselijke selectie
- Nog altijd (bijna) wolf
- Natuurlijk dieet
- Gastro-intestinaal systeem
- De bek en het gebit
- De slokdarm en maag
- Dunne en dikke darm
- Vertering koolhydraten
- Koolhydraten in voeding
- Het microbioom
Winkelwagen
Mijn Account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kan je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken